Τρίτη 27 Ιανουαρίου 2009

Ο Α.Ο.Β. απέκτησε ηγέτη

Την μεγαλύτερη μεταγραφή της ιστορίας του πραγματοποίησε πριν λίγες ημέρες ο Αθλητικός Όμιλος Βόνιτσας. Η ομάδα της πόλης μας στην προσπάθεια που κάνει φέτος για άνοδο στην Γ’ Εθνική κατηγορία προχώρησε σε μία κίνηση που ταρακούνησε τα …λιμνάζοντα νερά του πρωταθλήματος της Α1 ΕΣΚΑΒΔΕ καθώς απέκτησε τον Παντελή Βανταράκη. Ο 35χρονος ύψους 1.94μ. small forward είχε θητεία 12 χρόνων στον Πανελλήνιο (8 χρόνια στην Α2 Εθνική και 4 στην Β Εθνική), ενώ κατά το παρελθόν έχει φορέσει και τις φανέλες των Καλαμάτα, Απόλλων Αθηνών, Άτταλος Ν.Φ. και Παλαίμωνα Κορίνθου με τον οποίο αναδείχθηκε και πρώτος σκόρερ στο πρωτάθλημα Αχαϊας – Ηλείας την σεζόν 2006-2007.
Ο νεοαποκτηθείς παίκτης έκανε δηλώσεις στην «ΑΚΑΡΝΑΝΙΑ» τονίζοντας: «Θέλω να ευχαριστήσω την διοίκηση της ομάδας για την εμπιστοσύνη που έδειξε προς το πρόσωπό μου. Γνωρίζω πως στόχος του Α.Ο.Β. είναι η άνοδος, για πρώτη φορά στην ιστορία της στην Γ’ Εθνική κατηγορία. Εγώ από την πλευρά μου θα κάνω ότι περνάει από το χέρι μου για να βοηθήσω στην υλοποίηση των στόχων του συλλόγου. Θέλω να ευχαριστήσω επίσης και τους νέους συμπαίκτες μου για την θερμή υποδοχή που μου επεφύλαξαν. Μπορεί να μην έκατσα μαζί με την ομάδα αρκετό καιρό αλλά η εμπειρία μου μου επιτρέπει να καταλάβω πως το υλικό που διαθέτουμε είναι πολύ καλό και ο στόχος της ανόδου είναι εφικτός».
Το ερχόμενο Σάββατο η ομάδα θα αντιμετωπίσει στο μεγάλο ντέρμπι της αγωνιστικής την Γ.Ε.Α. Ο Βανταράκης αναφέρθηκε και σε αυτό το παιχνίδι λέγοντας. «Ανυπομονώ να αγωνιστώ μπροστά στο κοινό της ομάδας. Έχω μάθει πως οι φίλαθλοι του Α.Ο.Β. είναι ιδιαίτερα εκδηλωτικοί και ξέρω πως το Σάββατο θα δημιουργήσουν εκρηκτική ατμόσφαιρα. Όλοι οι παίκτες μαζί θα κάνουμε ότι μπορούμε για να οδηγήσουμε τον Α.Ο.Β. στη νίκη».
Η απόκτηση του Βανταράκη έχει σκορπίσει ενθουσιασμό στον φίλαθλο κόσμο της πόλης μας και υπάρχει πλέον μεγάλη αισιοδοξία στις τάξεις των φιλάθλων. Αλλά και η ψυχολογία των παικτών έχει ανέβει στο κατακόρυφο γιατί πλέον γνωρίζουν πως δίπλα τους θα αγωνίζεται ένας παίκτης με τεράστια εμπειρία από το πρωτάθλημα της Α2.
Πηγές μέσα από την διοίκηση του συλλόγου αναφέρουν πως ο Βανταράκης δεν θα είναι η μοναδική μεταγραφή ενόψει της συνέχειας του πρωταθλήματος. Ήδη οι ιθύνοντες του Α.Ο.Β. κινούνται και για την απόκτηση ενός ψηλού παίκτη και αν τελικά πραγματοποιηθεί και αυτή η μεταγραφή θα προκαλέσει αίσθηση καθώς μιλάμε για αθλητή που έχει αγωνιστεί και σε ομάδες της Α1 Εθνικής Κατηγορίας. Ίδωμεν…

ΦΡΑΓΚΟΣ ΣΠΥΡΙΔΩΝ
sp_fragos@hotmail.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: