Τετάρτη 24 Δεκεμβρίου 2008

Οι «υπέρμαχοι» της ελευθερίας του Τύπου

Αγαπητοί αναγνώστες. Στο τελευταίο άρθρο μου είχα υποσχεθεί ότι θα συνεχίσω να αναφέρομαι και να σχολιάζω τα περί καποδιστριακών δήμων αλλά και πιθανών διεκδικητών του δημαρχιακού θώκου του Δήμου Ανακτορίου. Όμως, τον τελευταίο καιρό έχουν γίνει πραγματικά κωμικοτραγικά γεγονότα τα οποία και θα σας εξιστορήσω. Το μόνο που θα πω για τις εκλογές και τους καποδιστριακούς δήμους είναι ότι από ότι φαίνεται, η κυβέρνηση λόγω των δυσμενών συνθηκών που αντιμετωπίζει και των τελευταίων αρνητικών για αυτήν δημοσκοπήσεων, «ξεχνάει» και βάζει στο περιθώριο τον Καποδίστρια 2. Έτσι λοιπόν ο Δήμος Ανακτορίου θα μείνει ως έχει μέχρι τα τωρινά δεδομένα και όπως φαίνεται ο μόνος σίγουρος υποψήφιος θα είναι από το ΠΑΣΟΚ ο τωρινός δήμαρχος κύριος Γεώργιος – Θεόδωρος Αποστολάκης. Στα υπόλοιπα κόμματα και κυρίως στη Νέα Δημοκρατία υπάρχει ακόμη ένα θολό τοπίο, το οποίο δεν ξέρω κατά πόσο θα ωφελήσει τους υποψηφίους διεκδικητές του δημαρχικού θώκου. Δεν θα ήθελα να επεκταθώ πάνω στα συγκεκριμένα θέματα και ίσως να το κάνω αργότερα, όταν θα πλησιάζουν οι εκλογές, με διαφορετικό όνομα και με διαφορετική ιδιότητα και θα καταλάβετε τι εννοώ.
Τον τελευταίο καιρό στον χώρο της Νέας Δημοκρατίας και της τοπικής αυτοδιοίκησης, έχουν πάθει ένα πατατράκ. Αυτό που έχει συμβεί αγαπητοί φίλοι της «ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ» είναι κάτι φοβερό και θα ηθελα να το μοιραστώ μαζί σας. Οι «κολώνες» και οι διοικούντες της Δημοτικής Τοπικής οργάνωσης της Νέας Δημοκρατίας του Δήμου Ανακτορίου και κυρίως οι υπεράνω ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ ήθελαν να προκαλέσουν τον υπεύθυνο ύλης της «ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ» που τυγχάνει να είναι και ο Γραμματέας της ΟΝΝΕΔ να τους αποκαλύψει την ταυτότητά μου ειδάλλως θα κατέθεταν αγωγές εναντίον του και μηνύσεις. Του είπαν ότι η «ΑΚΑΡΝΑΝΙΑ» κυρίως μέσω «Νέρωνα» χτυπάει την Νέα Δημοκρατία και ότι είναι ανεπίτρεπτο ο υπεύθυνος ύλης και γραμματέας της ΟΝΝΕΔ, Σπυρίδων Φράγκος, να δέχεται να «χτυπούν» μέσω της εφημερίδας του την Ν.Δ. Φίλοι ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ έχω την εντύπωση ότι έχετε μπλέξει την βούρτσα άντε μην πω με τι… και επειδή είστε κατώτεροι των περιστάσεων και παίζεται παιχνίδια άλλων (θα τα πούμε πιο κάτω) το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να παραιτηθείτε και να διαβάσετε και να ενημερωθείτε πως πρέπει να λειτουργεί ένας δημοσιογράφος που παράλληλα είναι και μέλος μίας οργάνωσης. Το χειρότερο που κάνανε αυτοί οι κύριοι και συγκεκριμένα ένας εξ αυτών, «άκουσων άκουσων» είπε το εξής κουφό, ότι πρέπει να παραπεμφθεί στο πειθαρχικό όργανο της Νέας Δημοκρατίας για να απολογηθεί και να διαγραφεί από γραμματέας της ΟΝΝΕΔ ο κύριος Φράγκος. Και ρωτάω τον συγκεκριμένο φίλο. Γιατί να περάσει από πειθαρχικό; Τι έκανε; Να σας πω εγώ τι έκανε. Μέσα από τα άρθρα του, μέσα από τα δικά μου άρθρα, χτυπούσε και χτυπάει τα κακώς κείμενα του Δήμου Ανακτορίου και επειδή τώρα συμβαίνουν πάρα πολλά αρνητικά πράγματα στον Δήμο μας χτυπούσε και χτυπάω τον κύριο Γεώργιο Αποστολάκη. Μήπως τον συγκεκριμένο φίλο και τον κύκλο του τον πείραζε αυτό; Να μας δώσει τελικά μία απάντηση γιατί μέσω «ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ» πολλές φορές έχει αναφερθεί ο συγκεκριμένος κύριος και ποτέ δεν έχει δώσει μία απάντηση. Τι φοβάται; Και εδώ απευθύνομαι σε εσένα κύριε Φράγκο, υπεύθυνε ύλης της «ΑΚΑΡΝΑΝΙΑΣ» και γραμματέα της ΟΝΝΕΔ Ανακτορίου. Αυτοί είναι οι φίλοι σου; Με αυτούς συμπορεύεσαι μέσα στην ΟΝΝΕΔ; Αυτοί θέλουν μέσα από την εφημερίδα να βγαίνει η αλήθεια; Αυτοί ανήκουν σε μία παράταξη δημοκρατική που ασπάζεται την ελευθερία του λόγου; Σου βάζω τα ερωτήματα αυτά και σκέφτομαι αν πραγματικά αξίζει να κάνεις την προσπάθεια ως Γραμματέας της ΟΝΝΕΔ.
Εγώ μέχρι τώρα αγαπητοί μου φίλοι ήξερα ότι η Ν.Δ. είναι ένα κόμμα που της αρέσει ο διάλογος, που δεν περνάει σε αντίμετρα, σε πειθαρχικά και σε μηνήσεις. Απλά σε κάθε σχόλιο που γίνεται, ακόμη και κακόβουλο, απαντάει. Τώρα τελευταία η Ν.Δ. βάλλεται. Βατοπέδιο, οικονομία, Τατούλης. Καθημερινά μέσα από τα Μ.Μ.Ε. καθυβρίζεται, παρόλα αυτά έχει το σθένος και τους αντιμετωπίζει στα ίσια. Οι ΟΝΝΕΔΙΤΕΣ (όχι όλοι σε μερικούς αναφέρομαι) αντί να αντιμετωπίσουν τον «ΝΕΡΩΝΑ» με αντίστοιχα άρθρα, καταφεύγουν με απειλές προς τον κύριο Φράγκο. Ξέρετε, τώρα που το σκέφτομαι τι άρθρο να γράψουν και τι να μου πουν, ότι χτυπάω Νέο Δημοκράτες; Να μου πουν τις περιπτώσεις μία προς μία. Το μόνο που θα γίνει είναι ότι θα αναρωτηθούν και οι ίδιοι ότι αντί να κάνουν συστάσεις σε εμένα θα πρέπει να κάνουν σε κάποιους Νέο Δημοκράτες και δεν θέλω να επεκταθώ, γιατί αν επεκταθώ θα ανάψω πολλές φωτιές, κάτι που δεν θέλω αν και ειδικεύομαι στον συγκεκριμένο τομέα. Θα αναφερθώ με λίγα λόγια και στις αγωγές που θέλουν να κάνουν. Να τους πληροφορήσω ότι κάθε μου άρθρο περνάει από δικηγορικό γραφείο που ειδικεύεται πάνω σε θέματα Τύπου και ενημέρωσης. Έτσι λοιπόν ξέρω κάθε φορά τι γράφω και πως το γράφω και αν θέλουν ας με προκαλέσουν στις δικαστικές αίθουσες, αυτοί θα χάσουν. Να ξέρουν λοιπόν αυτοί οι κύριοι της Ν.Δ. ότι προτού καλούν οποιονδήποτε για συστάσεις πρέπει να σκέφτονται τι θα πουν και πως θα το πουν και όχι να αερολογούν και λέω να αερολογούν γιατί όταν θέλουν να κάνουν συστάσεις τις κάνουν επίσημα με έγγραφα του κόμματος και όχι στον αέρα να πυροβολούν ασύστολα. Και σταματώ εδώ να ασχολούμαι με αυτούς γιατί δεν το αξίζουν και απευθύνομαι σε εσένα αγαπητέ κύριε Φράγκο και σου λέω ότι αρκετοί από τους φίλους σου δεν βλέπουν με καλό μάτι την προσπάθεια που κάνεις μέσω της εφημερίδας. Θα σου πω κατ’ ιδίαν το γιατί.
Εδώ θέλω να παραδεχτώ τον δήμαρχο Ανακτορίου κύριο Αποστολάκη, ότι παρά το γεγονός ότι του έχω ασκήσει δριμύτατη κριτική είχε την πολιτική μαγκιά να μου απαντήσει μέσω της εφημερίδας και να με προκαλέσει να του κάνω ακόμη περισσότερο σκληρή κριτική. Συγχαρητήρια δήμαρχε. Πραγματικά σου αξίζουν. Τώρα καταλαβαίνω γιατί θα είσαι πάλι δήμαρχος την επόμενη τετραετία εκτός και αν κάποιοι βάλουν επιτέλους μυαλό. Το μόνο που σου προσάπτω είναι ότι μπορεί να έχετε βάλει και το χεράκι σας σε αυτόν τον αναβρασμό. Δεν μπορώ όμως να σας το χρεώσω καθώς δεν έχω ακόμη στοιχεία.
Μετά από συζήτηση που έκανα με τον κύριο Φράγκο κατάλαβα ότι ο αγαπητός Σπύρος είναι σε δύσκολη θέση και είναι σε δύσκολη θέση από τους ίδιους του τους φίλους που του είπαν πως αν δεν σταματήσει ο «ΝΕΡΩΝΑΣ» θα έχει επιπτώσεις. Εγώ σέβομαι την εφημερίδα και την προσπάθεια που κάνει ο Σπύρος και σταματάω εδώ να γράφω ως «ΝΕΡΩΝΑΣ», όχι επειδή το ζήτησαν του κυρίου Φράγκου να το κάνει, αλλά επειδή δεν θέλω να του προκαλέσω προβλήματα. Εγώ ως «ΝΕΡΩΝΑΣ» θα συνεχίσω να στέλνω άρθρα από τον Ιανουάριο, απλά κάθε άρθρο μου θα γράφεται ως «ΝΕΡΩΝΑΣ» αλλά θα υπογράφεται και με το πραγματικό μου όνομα και τότε να ξέρετε φίλοι Νέο Δημοκράτες θα αναφέρομαι ονομαστικά σε όλους σας και αν έχετε πρόβλημα μαζί μου μπορείτε να μου κάνετε μηνύσεις, αγωγές, αλλά και μπράβους να με χτυπήσουν αν θέλετε. Το μόνο που δεν θα κάνετε και είμαι σίγουρος για αυτό, είναι ότι δεν πρόκειται να μου απαντήσετε με άρθρα μέσω της εφημερίδας, γιατί πολύ απλά δεν είστε ικανοί να το κάνετε.
Με πραγματικό όμως ονοματεπώνυμο δεν ξέρω κατά πόσο πλέον θα βάλλω κατά του δημάρχου ή κατά εσάς…
Αν θέλετε να μου κάνετε αγωγή και θίγεστε από το σημερινό άρθρο μην ασχοληθείτε με τον κύριο Φράγκο, κάνετε απευθείας μήνυση χωρίς να ρωτήσετε τον συγκεκριμένο κύριο. Να ξέρετε ότι θα πάρω πλήρως την ευθύνη και θα αποκαλυφθώ πριν την ώρα μου (ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΣ 2009). Θα αποκαλυφθώ όμως μόνο αν υπάρχει επίσημο έγγραφο από τον μηνυτή ή από το κόμμα που θα ζητάει την ταυτότητά μου. Κύριοι εδώ δεν παίζουμε. Αν θέλετε να παίξετε πηγαίνετε στον παιδότοπο!!!
Χαίρομαι που μέσα από την στήλη αυτή επικοινώνησα μαζί σας, ανταλλάξαμε απόψεις μέσω e mail και είχαμε συγκρούσεις. Είναι υγεία ο διάλογος και είναι υγεία ο διάλογος μέσα από τον Τύπο.
Εις το επανιδείν λοιπόν αγαπητοί μου φίλοι με το πραγματικό μου όνομα και με ποιο καυτά άρθρα τα οποία θα υπογράφονται ως εξής: ΟΝΟΜΑ – ΕΠΙΘΕΤΟ – ΝΕΡΩΝΑΣ και στο τέλος ο αριθμός της δημοσιογραφικής μου ταυτότητας.

Εις το επανιδείν
«ΝΕΡΩΝΑΣ»
neronas14@yahoo.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: